FAQ - Pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko plačam?

Nudimo vam tri vrste plačila:

  • Plačilo z računom v storitvi PayPal.
  • Bančno nakazilo: plačilo na bančni račun (obdelava naročila bo trajala dlje). 
  • Plačilo po povzetju: kupnino plačate poštarju, ko vam prinese paket. Za plačilo po povzetju vam zaračunamo 2€. Pošta vam ta način plačila zaračuna 1,05€ za naročila do 98€, za višje zneske 1,07% od kupnine oz. po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Koliko znaša poštnina?

Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenije - za največje zadovoljstvo kupca. Dostava po Sloveniji je brezplačna.

V kolikem času bom prejel/-a naročeno blago?

Za dostavo pošiljk potrebujemo 2–3 delovne dni. Prazniki in vikendi so iz tega izvzeti. Če blaga v tem času ne prejmete, nas o tem čim prej obvestite.

Kako poteka postopek zamenjave blaga?

Zamenjave blaga obdelamo čim prej, najkasneje pa v roku 30 dni. 

Navodila za zamenjavo blaga:

  • Pošljite blago skupaj s kopijo računa in izpolnjenim OBRAZCEM v priporočeni pošiljki, brez možnosti plačila po povzetju (COD) na naslov:

    Eko igrala d.o.o.
    P.P. 36
    5290 Šempeter pri Gorici
    Slovenija

  • Pri zamenjavi blaga je nujno, da opravite novo naročilo. V polje Sporočilo v zvezi s tem naročilom napišite, da je novo naročilo »zamenjava za naročilo (vnesite številko naročila)«; s tem boste rezervirali blago in nam sporočili, naj blaga ne pošljemo prehitro. Če blago ni v zalogi, izberite druge izdelke. Če nočete izbrati drugega blaga, naročila ne oddajte, pač pa v obrazcu v oddani priporočeni pošiljki navedite svoj bančni račun za vračilo kupnine.
  • Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema.
  • Če imate kakršna koli vprašanja, nam pišite na prodaja@ecoplay.si

Lahko zamenjam samo del svojega naročila?

Da, vrnete lahko tudi le del svojega naročila. Če ga želite vrniti, vam bomo povrnili kupnino. Če pa želite izbrati nov izdelek, vam bomo povrnili celotno razliko med vrednostjo novega in vrnjenega blaga.

Razprodan izdelek – kdaj bo spet v zalogi?

Razprodani izdelki bodo kmalu spet na zalogi - večinoma so že v prihodu. Naša spletna trgovina se vsakodnevno posodablja. Priporočamo, da jo spremljate.

Kakšna je obstojnost barv na izdelkih?

Zlati, roza - zlati, srebrni in črni izdelki so pozlačeni z najbolj kakovostnim postopkom – PVD pozlatitvijo, ki zagotavlja visok sijaj na dolgi rok in odlično odpornost na obrabo in korozijo. Preizkusi so pokazali, da PVD pozlatitev traja kar 5 do 8-krat več od običajnih tehnik. Pri izdelovanju jekla samega materiala ni mogoče obarvati – obarva se lahko samo zunanja površina. Posledično lahko barva čez čas izgine. Vse je odvisno od tega, kako nakit nosite. Kolikor manj je nakit izpostavljen vodi, kemikalijam in praskam, toliko bolj je trajen. Predenj pomivate posodo ali se potopite v termalno vodo snemite nakit, saj lahko detergenti oz. kemične snovi ter žveplo iz termalne vode nakit poškodujejo. Nakit ne sme priti v stik z detergenti ali kemičnimi snovmi.